اقدام پژوهی و معلمان وکلاس درس
اقدام پژوهی و معلمان وکلاس درس

 عنوان

چگونه توانستم محیط کلاس را زیبا کنم؟

چگونه توانستم مشکل کم شنوایی و... رابرطرف کنم؟

علاقمند کردن دانش آموزان به درس هدیه

کاهش اضطراب و نگرانی

قرائت صحییح قرآن

استفاده از وسیله خودارزشیابی

تدریس فعال و پویا

بهبود مشکلات رفتاری

افزایش مشارکت دانش آموزان

تغییر نگرش دانش آموزان به درس ریاضی

کاهش مصرف خوراکی های غیر مجاز

علاقمند کردن دانش آموزان به فعالیت های قرآنی

چگونه می توان در دانش آموز بی نظم و بی اهمیت در نظم کارها کمک نمود تا او در کارهایش به نظم اهمیت دهد؟

چگونه دانش آموزان را به اقامه نماز جماعت علاقمند کنیم؟

چگونه توانستیم یادگیری جدول ضرب را در دانش آموزان بهبود بخشیم؟

چگونه توانستم بچه ها را به درس ریاضی علاقه مند کرده و میزان یادگیری را در آنها افزایش دهم؟

چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم دبستان را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟

چگونه توانستم اختلالات یادگیری عطیه را در درس دیکته درمان کنم؟

چگونه توانستم با اجرای نظام اقتصاد ژتونی در دبستان استثنایی فرشته مشکل لجبازی زیبا را در پایه چهارم کاهش دهم؟

چگونه توانستم  مشکل سپیده را در املاء حل کنم؟

چگونه توانستم با آموزشهای مختلف دانش آموزان را به خواندن نماز ترغیب نمایم.

چگونه توانستم زهرا جلیلی رابه کلاس درس

 

چگونه توانستم بی علاقه گی تعدادی از دانش آموزان پایه پنجم ابتدائی در درس ریاضی را کاهش دهم؟

چگونه توانستم ناهنجاری دانش آموزم را کاهش دهم؟

چگونه توانستم نماز جماعت مدرسه را پرشورتر اجرا کنم؟

چگونه توانستم والدین دانش آموزان ضعیف را در تقویت دروس فرزندانشان مشارکت اساسی بدهم؟

یادگیری و آموزش در سایه نیایش

چگونه توانستم مشکت اختلال املاء را در یک دانش آموز دوم ابتدائی برطرف سازم؟

چگونه دانش آموزان را به اقامه نماز جماعت علاقمند کنیم؟

چگونه توانستم دانش آموزان مدرسه راتشویق به رعایت بهداشت.....

تلاش برای رفع عدم توانایی در خواندن و نوشتن دانش آموزان کلاس اول

تشویق بچه ها به نوشتن خلاق و زیبا

چگونه توانستم تحولی در شیوه های سنتی تدریس و فرآیند برنامه ریزی آموزشی - درسی در دوره ابتدائی با تخصصی نمودن کلاسها بر اساس دروس ایجاد نمایم؟

چگونه توانستم مشکل بد خطی دانش آموزم فاطمه را برطرف کنم؟

چگونه توانستم مشکل بد خطی دانش آموز فاطمه......

چگونه توانستم روابط انسانی و عاطفی دانش آموزان را تقویت کنم؟

ارتقا کیفی طرح کراهت در قالب واحدهای امامت و ولایت

چگونه توانستم دانش آموزانم  را به خوردن شیر علاقه مند کنم؟

چگونه توانستم دانش آموزان مدرسه را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟

چگونه توانستم علاقه به صبحانه خوردن را در دانش آموزان کلاس اول الف، دبستان دخترانه محمود تهرانی 1، ناحیه 2 افزایش دهم؟

علاقه مند دانش آموزان به قرآن

اصلاح الگوی مصرف(چگونه توانستم مفهوم صرفه جویی و مدیریت درآمدها و هزینه ها را به دانش آموزان کلاس اول الف، دبستان دخترانه محمود تهرانی آموزش دهم؟)

چگونه توانستم دانش آموزان  را در یادگیری قرآن سوم ابتدایی ترغیب و تشویق کنم؟

چگونه توانستم با اجرای طرح های جدید قرآنی در آموزشگاه ابتدائی حضرت ابوالفضل (ع) وضعیت یادگیری درس قرآن دانش آموزان آموزشگاه را بهبود بخشم؟

چگونه توانستم مشکل بی انضباطی شاگردان کلاس سوم را کاهش دهم؟

چگونه توانستم ضعف املایی فائزه و پیامدهای ثانویه آن را از بین ببرم؟

بررسی روشهای افزایش علاقه مندی دانش آموزان پایه پنجم به انس با قرآن، داستانهای قرآنی و احادیث

راهکارهای افزایش علاقه مندی دانش آموزان دخترانه دبستان صفا به درس قرآن

راهکارهای علاقه مند کردن دانش آموزان پایه دوم به درس هنر

چگونه توانستم طریقه صحیح خواندن نماز را در بین دانش آموزان آموزشگاه خود بهبود ببخشم؟

چگونه توانستم آب ریزش دهان مریم را کنترل کنم

علاقه مند کردن دانش آموزان به نماز جماعت

چگونه توانستم دانش آموزان کم توان ذهنی مدرسه فرشته را به بهداشت حیاط مدرسه علاقه مند سازم.

چگونه توانستم  مشکل نارساخوانی و ...

چگونه توانستم اضطراب امتحان …

چگونه توانستم انجمن اولیا و مربیان …

چگونه توانستم مشکل اخلاقی ...

چگونه توانستم علاقه مندی 
دانش آموزان را ...

چگونه توانستم  دقت و تمرکز نگین را به  ...

چگونه توانستم علاقه دانش آموزان...

چگونه توانستم اسراف کردن 
دانش آموزان را ...

چگونه توانستم ضعف املا را در معصومه ...

چگونه توانستم  مهارت بیان نوستاری ...

چگونه توانستم محدثه را به درس...

چگونه توانستم مشکل کمبود توجه و...

درمان اختلال در روان گفتار

چگونهمسائل ریاضی را حل نمودم؟

چرا مهدی نمی تواند همراه بقیه دیکته بنویسد

چگونه توانستم علاقمند ییدانش آموزانم را به نماز افزایش دهم؟

چگونه توانستم دروغ گویی دانش آموزم را برطرف سازم؟

تقویت املا دانش آموزان ضعیف

برطرف نمودن ضعف املایی وایجاد اعتماد

چگونه توانستم ناخن جویدن دانش اموزم را برطرف کنم؟

چگونه توانستم مشکل ناتوانی در صحبت ...

چگونه توانستم میزان پرخاشگری دانش آموزان کاهش دهم؟

بررسی عوامل درجذب دانش اموزان به نماز چماعت

چگونه توانستم مشکلت املای دانش آموز زینب را بهبود بخشم؟

چگونه توانستم دانش آموزان را به نماز جماعت علاقمند سازم؟

چگونه توانستم بی توجهی دانش آموزان درمحاسبه محیط دایره را برطرف نمایم؟

چگونه توانستم جدول ضرب را در دانش آموزان تقویت کنم؟

چگونه توانستم طرح جدید قرآن را پیاده کنم؟

چگونه توانستم اضطراب یادگیری جدول ضرب را کاهش دهم؟

چگونه توانستم مشکلات املایی دانش آموزم را حل کنم؟

چگونه توانستم بددهنی یکی از دانش آموزانم را برطرف کنم؟

چگونه توانستم با بهبود درروخوانی و دروس را بهبود بخشم؟

چگونه توانستم مشکل دانش آموز دردرس املا را برطرف کنم؟

چگونه توانستم مشکلات دانش آموز کلاس پنجم را بهبود بخشم؟

چگونه می توانم ناخن جویدن دانش امو ...را برطرف کنم؟

راهکارهایی برای حل مشکل رفتاری و درسی یک دانش آموز

هنردرمانی دانش آموزان نابینا

چگونه توانستم مشکل املای  دانش آموز .. را برطرف کنم؟

چگونه توانستم به دانش آموزان جدول ضرب را سریع یاد بدهم.

چگونه توانستیم رعایت حجاب رادردانش اموزان بهبود بخشم؟

دعوت از مادران جهت علاقمند کردن دانش آموزان به نماز

چگونه توانستم مشکل بهداشت دهان ودندان را کاهش دهم؟

چگونه توانستم کلاسی پویا و شاداب ایجاد کنم؟

افزایش مداخله مادر جهت بهبود آموزش

چگونه توانستم توجه مهرانه دانش آموز بیش فعال از طریق بازی تقویت نمایم؟

راهکارهای کاهش اختلالات یادگیری املای یکی از دانش آموزان

نقش آموزش و پروش در نهادینه کردن اصلاح الگوی مصرف

چگونه توانستم مشکل انزوا و کمرویی زهرا را برطرف کنم

چگونه توانستم احساس مذهبی نماز را دردانش آموزان پرورش دهم؟

چگونه توانستم مشکل خجالتی بودن تعدادی از دانش آموزان را برطرف کنم؟

چگونه توانستم مشکلات مدیریتی کلاسم را کاهش دهم؟

چگونه توانستم علل رفتارمدرسه گریزی از بین ببرم

چگونه توانستم اختلالات دیکته نویسی یک نفر از دانش اموزان را درمان کنم؟

چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه جهادرابه شرکت درنماز جماعت علاقمند سازم؟

چگونه توانستم دانش آموزان را به شرکت درنماز جماعت مدرسه علاقه مند کنم؟

چگونه توانستم کم رویی دانش آموز پایه دوم را کاهش دهم؟

چگونه توانستم وضعیت دانش آموزان بی انضباط را بهبود بخشم؟

چگونه توانستم مشکل کمرویی دانش آموز پایه پنجم را برطرف کنم؟

چگونه توانستم ناسازگاری مهران را با محیط و سایر هم کلاسی هایش بر طرف نمایم؟

چگونه می توانیم با همیاری یکدیگر هزینه های آموزشگاه را بهبود بخشیم؟

چگونه توانستم رضایت شغلی همکاران رادرمحیط کارفراهم کنم؟

چگونه توانستم با اجرای طرح کرامت تاثیرات مطلوبی دررفتار دانش آموزان ایجاد نمایم؟

چگونه توانستم توانایی قدرت ابراز وجو دو اعتماد به نفس را دردانش موز ... شکوفا نمایم؟

چگونه توانستم دانش آموزان کلاس اول را به درس املا علاقمند کنم؟

چگونه توانستم مشکلات زینب را با توجه به عارضه لب شکری و دیرآموزی او بهبود بخشم؟

چگونه توانستم مشکل تکرار ادرار سر کلاس فاطمه را بهبود بخشم؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 1 فروردين 0برچسب:پژوهش, توسط ذکائی پور
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.